mardi 25 novembre 2014

Glasses: EDIE & WATSON



Bonjour les petits chats!
I want to tell you about my new discovery, thanks to My Little Paris: the glasses from Edie and Watson that protect from the blue light from screens we are addicted to: our phones, tablets, computers, TVs, etc.

"I've had plenty of vision problems (headaches, tired eyes) due to my job over the years and as soon as I saw their glasses I got really excited."

Their are not correction glasses for you view problems, neither they protect from the sun, but they will protect you from the bad blue rays from the screens. It's a new technology that appeared in Japan 3 years ago and for me its pretty great because I stay (way too much) staring at screens during my day, and if it protects me a little I can be really helpful.



They cost 45€ in any of the 6 models they provide, and they have free shipping (for France at least).

Besides the offer of protection, what I loved about theses glasses is their design: 6 models that are really cute and are made for either man and women. That's maybe why I already ordered 4 units: two for mom and dad, one for me and one for the boyfriend. You can check all the models at their website: Edie&Watson.



I'll update the article with some photos of our chosen ones with and the first impressions as soon as they arrive. Shipping and delivery takes usually 4 weeks.

UPDATE: Sadly, after 3 months of wait, I never received my 4 pairs and asked for reimbursement. Very disappointed with the brand and because of that, I won't be able to tell you if the glasses are good or not. Sad, sad.   

Bisous
Ana Clara

---------

Bonjour les petits chats!
Quero contar para vocês sobre a minha nova descoberta, graças ao site My Little Paris: os óculos de Edie e Watson que protegem contra a luz azul das telas que somos viciados: nossos telefones, tablets, computadores, TVs, etc.

"Eu tive muitos problemas de visão (dores de cabeça, nos olhos), devido ao meu trabalho ao longo dos anos e, logo que eu vi essa proposta fiquei muito animada."

Não são óculos grau, nem protegem do sol, mas eles protegem dos raios azuis das telas, que dizem por ai fazem super mal. É uma nova tecnologia que surgiu no Japão há 3 anos e para mim é muito interessante, porque eu fico (um pouco demais) olhando para telas durante o dia, e se ele me proteger um pouco e evitar um pouco o incômodo, pode ser realmente útil.

Eles custam 45 €, qualquer um dos seis modelos que oferecem, e eles têm frete grátis (para a França, pelo menos).

Além da oferta de proteção, o que eu amei sobre esses óculos é o design: são 6 modelos realmente bonitos e são feitos para homens e mulheres. É talvez por isso que eu já pedi 4: dois para a mamãe e papai, um para mim e outro para o namorado. Você pode conferir todos os modelos no site: Edie & Watson.

Vou atualizar o artigo com algumas fotos dos nossos eleitos e com as primeiras impressões, assim que eles chegarem. O envio e a entrega levam geralmente 4 semanas.

Atualização: Depois de 3 meses de espera, não recebi os pares que comprei e tive de pedir o reembolso. Fiquei muito desapontada com a marca e por não poder contar minha experiência com os óculos. é uma pena!

bisous
Ana Clara

0 comments:

Enregistrer un commentaire

Copyright © 2014 It Is Paris Time